Tuesday 14 February 2012

Biozone Food Purifier


Semalam aku dah cerita pasal racun perosak dalam susu ibu. Aku rasa ramai lagi antara kita yang tak tahu pasal perkara ni. Kalo ikut research yang dilakukan menurut artikel tu la, kaum melayu adalah kedua tertinggi selepas cina yang mempunyai racun perosak dalam susu ibu.

Kaum cina kebiasaanya makan lebih banyak sayur-sayuran dan buah-buahan, dimana makanan tersebutlah yang paling banyak menggunakan racun dalam pertanian. Kaum Melayu pula dikatakan lebih makan nasi dari lauk. Huhuhu..

Jadi aku suggest korang gunalah Biozone Food Purifier ni. InsyaAllah, ia mampu menyingkirkan bahan-bahan terlarang di dalam makanan termasuklah pewarna tiruan!

Haritu aku ada tengok kat TV1 cerita tentang amalan sihat untuk mencegah kanser. Salah satunya ialah merendam sayur-sayuran dengan garam selama 20minit terlebih dahulu sebelum masak.

Tapi sebenarnya cara itu untuk menyingkirkan bakteria saja. Bahan-bahan kimia, pewarna serta racun serangga masih lagi ada.

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh baca flyers di bawah. Klik untuk lebih jelas.



Orang kata ketika mencecah usia 40an lah kita sedang meniti puncak kerjaya. Ramai yang dinaikkan pangkat dan waktu tu lah kita terlalu sibuk.

Dalam usia ini juga, kita bergelut dgn kesihatan seperti strok, darah tinggi, gout dan macam-macam lagi.

Selain dari ujian Allah, makanan bertoksik adalah salah satu puncanya.

Fikir-fikirkanlah.

PREVENTION IS BETTER THAN CURE


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...